Srrrry...

vet att jag sög på att uppdatera ui helgen! ledsen men har ju ett liv och tänkte inte spendera det bakom mobil/datan/tv...
 
Har haft så sjukt mysig med adina i helgen! FF i huset ute på ''landet''
Så grymt skönt att bara komma ifrån allt! blev inte så mycket sova så har typ vart dö trött idag men aja. 
 
Kom hem runt 14-15 idag och har städat rummet som en ducktig liten flicka haha. Helt oväntat från min sida så kom min  moster och hennes man å hälsa på! Alltid kul när dom hälsar på! Nu slappar jag bara och kikar med meniskor haha. 
 
I morgon ska jag på brunch :) super myyys!!! (lite panink för måste köpa något till henne som har brunchen men det har typ fixat sig hehe)  
Vad mer händer i morgon?
Typ någon gång runt 15-16 tror jag att jag är ute i stallet med Adina och Malin. Rida som vanligt då.
 
(fail bild av mig! helt oredigerad..... innan jag fick tandställning och grejer. inspo från www.malinbergstedt.blogg.se ) #sugar lips
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0