halloween

sry för dålig uppdatering! har verkligen inte haft någon inspo att skriva efter... 
Allt rullar på som vanligt, det är höstlov och dom flästa av mina vänner har dragit iväg till new york, hawaii eller något annat ställe jag kan drömma mig till.. 
 
Jag kommer bli hemma hela lovet och bara rida och va med kompisar, och såklart shoppa ;) 
 
Idag har jag faktiskt ridit och jag känner att det kunde gått mycket bättre... förutom de har jag vart med Adina och sett på Walking dead! Helt kär i serien... första gången jag såg den var för ett halvårsen och då var den rätt tråkig tycker jag! Men nu kollar typ alla på den och särskilt killarna så jag börjad igen och nu är det typ det ända jag gör! 
 
HAHA blir serri skakig efter varge program men det är charmen med det ;) haha är en riktig fegis när det kommer till läskiga filmer, men ÄLSKAR att se dom ändå.
 
 
Snart ska jag och pappi på bio i kista :) vi skulle typ se någon film om någonting hehe...
 
men måste se ett avsnitt av Walking dead först och fixsa mig då jag har gått runt i min mjukis dräkt från cubus i stort sätt hela dan hehe 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0