Födelsedags barn här :)

Tack alla idag som skrivit,ringt, kommenterat mina bilder mm och grattat mig! Betyder 1000! Idag tog jag grönt kort. Kan ni fatta jag klara tästet känd verklig så bra!  

Vad fick jag för prisänter?  

En system kamera (nikon)  
En bok av Eddy Blom  (häst bok) i boken har min morfar fixat hanns autograf. Dom känner tydligen varandra. Sen ficka ett super coolt ljus 
Pengar 
Och sen i november ska jag få den nya iPhonen 5c eller om jag villa ha samsung eller någon annan. 

Är verklig nöjd med det jag fick o


ch att jag klara provet/tästet!! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis i efterskott Sandra! Förlåt att jag inte skrev på din riktiga fölsis.. :( Hopas du hade en bra födelsedag! <3

2013-10-07 @ 08:38:07
URL: http://juliasundewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0