lååång dag idha

Nu alldeles straks kommer min kompis Malin hit. Hon ska hjälpa mig att fixa litete för min tjejkväll som bara är för mig henne och våran kompis Wilma från skolan. Efter ett tag då vi är klara ska både hon och jag ha en lektion för Simon (vår dressyr tränare men snart också i hoppning) antar att vi ska jobba välldigt mycket med formen på hästarna och även gallopen. Skulle behöva rätt mycket hjälp med att göra gallopbyten på henne. Efter det drar vi hem och fixar det sista (om det är något kvar att fixa) Sen kommer Wilma.
 
Vi ska göra plättar med nytella och massa go saker. sen tar vi väll en promenad och köper tillsammans vad vi vill ha och fika , typ godis osv osv... 
 
@@@myyyyysigt!!!!
 
Hela kvällen igår gjorde jag om i mitt rum helt sj! 
 
 
En annan sak som jag också holler på med är att instalera min nya mobil!! så taggad på att börja anväda den!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0